Szolgáltatásmenedzsment elmélete és gyakorlata, a szolgáltatásmenedzsment speciális kérdései az egyes szolgáltatásfajtákhoz kapcsolódva

Nagy Viktória (2016) Szolgáltatásmenedzsment elmélete és gyakorlata, a szolgáltatásmenedzsment speciális kérdései az egyes szolgáltatásfajtákhoz kapcsolódva. Faculty of Finance and Accountancy.

[thumbnail of Nagy Viktória_Szakdolgozat_végleges_2016.pdf] PDF
Nagy Viktória_Szakdolgozat_végleges_2016.pdf
Hozzáférés joga: Available at the computers of the University

Download (1MB)
[thumbnail of Beolvasott_20160517.pdf] PDF
Beolvasott_20160517.pdf
Hozzáférés joga: Available at the computers of the University

Download (1MB)
[thumbnail of Nyilatkozat saját munkáról.pdf] PDF
Nyilatkozat saját munkáról.pdf
Hozzáférés joga: Available at the computers of the University

Download (1MB)

Institution

Budapest Business School

Kar

Faculty of Finance and Accountancy

Department

VÁLLALKOZÁS ÉS EMBERI ERŐFORRÁSOK INT. TANSZÉK

Tudományterület/tudományág

UNSPECIFIED

Szak

Gazdálkodási és menedzsment

Supervisors

Konzulens neve
Konzulens típusa
Assignment, Scientific qualification, Institution
Email
Réthi Gábor
UNSPECIFIED
óraadó,BGE

Item Type: Thesis (UNSPECIFIED)
Uncontrolled Keywords: Szolgáltatásmenedzsment, Call Center, ügyfélkapcsolat - ügyfélszolgálat - vevőszolgálat
Depositing User: Nagy Viktória
Date Deposited: 2016. May. 18. 09:36
Last Modified: 2016. May. 18. 09:36

Actions (login required)

View Item View Item