Nagy Viktória (2016) Szolgáltatásmenedzsment elmélete és gyakorlata, a szolgáltatásmenedzsment speciális kérdései az egyes szolgáltatásfajtákhoz kapcsolódva. Faculty of Finance and Accountancy.
![]() |
PDF
Nagy Viktória_Szakdolgozat_végleges_2016.pdf Hozzáférés joga: Available at the computers of the University Download (1MB) |
![]() |
PDF
Beolvasott_20160517.pdf Hozzáférés joga: Available at the computers of the University Download (1MB) |
![]() |
PDF
Nyilatkozat saját munkáról.pdf Hozzáférés joga: Available at the computers of the University Download (1MB) |
Institution
Budapest Business School
Kar
Faculty of Finance and Accountancy
Department
VÁLLALKOZÁS ÉS EMBERI ERŐFORRÁSOK INT. TANSZÉK
Tudományterület/tudományág
UNSPECIFIED
Szak
Supervisors
Konzulens neve
Konzulens típusa
Assignment, Scientific qualification, Institution
Email
Item Type: | Thesis (UNSPECIFIED) |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | Szolgáltatásmenedzsment, Call Center, ügyfélkapcsolat - ügyfélszolgálat - vevőszolgálat |
Depositing User: | Nagy Viktória |
Date Deposited: | 2016. May. 18. 09:36 |
Last Modified: | 2016. May. 18. 09:36 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |