Vissza |
Nagy Richárd (2020) Az online mémkultúra dawkinsi értelmezése és fontos szerepe életünkben. Külkereskedelmi Kar.
Nagy Richárd (2016) Betekintés a magyarországi BURGER KING marketingtevékenységeinek és marketingstratégiájának kialakításába. Külkereskedelmi Kar.
Nagy Richárd (2017) A minőségirányítás fejlesztésének szerepe egy autóipari vállalat marketing tevékenységének támogatásában. Külkereskedelmi Kar.
Nagy Richárd (2017) A minőségirányítás fejlesztésének szerepe egy autóipari vállalat marketing tevékenységének támogatásában. Külkereskedelmi Kar.
Nagy Richárd (2015) A KÖNYVVIZSGÁLAT SZAKASZAINAK BEMUTATÁSA EGY KONKRÉT PÉLDÁN KERESZTÜL – AZ INGATLANHASZNOSÍTÁS AUDITJA. Pénzügyi és Számviteli Kar.
Nagy Richárd (2009) Magyarország szállodaiparának statisztikai elemzése 1991 és 2007 között. Pénzügyi és Számviteli Kar.