Betekintés a magyarországi BURGER KING marketingtevékenységeinek és marketingstratégiájának kialakításába

Nagy Richárd (2016) Betekintés a magyarországi BURGER KING marketingtevékenységeinek és marketingstratégiájának kialakításába. Faculty of International Management and Business.

[thumbnail of BURGER KING - Nagy Richárd (ELTA5Z) PDF.pdf] PDF
BURGER KING - Nagy Richárd (ELTA5Z) PDF.pdf
Hozzáférés joga: Available at the computers of the University

Download (2MB)

Institution

Budapest Business School

Kar

Faculty of International Management and Business

Department

Marketing Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

UNSPECIFIED

Szak

Keresekedelem és Marketing

Supervisors

Konzulens neve
Konzulens típusa
Assignment, Scientific qualification, Institution
Email
Dr. Eszes István
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED

Item Type: Thesis (UNSPECIFIED)
Uncontrolled Keywords: Burger King, Marketingstratégia, Fusion befektetési Zrt.
Depositing User: Turányi Nóra
Date Deposited: 2016. Nov. 30. 14:25
Last Modified: 2017. Jun. 21. 11:00

Actions (login required)

View Item View Item