Vissza |
Nagy Nóra (2023) Assessment and importance of Central Bank Digital Currency in Hungary. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)
Nagy Nóra (2023) Assessment and importance of central bank digital currency in Hungary. Külkereskedelmi Kar.
Nagy Nóra (2009) Az MSZ EN ISO/TS 16949-es szabvány gyakorlati alkalmazása a Robert Bosch GmbH-nál. Külkereskedelmi Kar.
Nagy Nóra (2021) Az online értékesítés hatása a gazdaságra és három generáció online vásárlási szokásai. Külkereskedelmi Kar.
Nagy Nóra and Silberer Napsugár Mónika (2021) Online marketing, a vállalkozások marketing tevékenysége és az influencerek hatása a fogyasztásra. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)
Nagy Nóra (2022) Reklámügynökségek szerepe a marketingben. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)
Nagy Nóra (2018) A Z generáció és a média viszonya. Televíziónézési, internetezési és vásárlási szokások 14-17 éves korban. Külkereskedelmi Kar.
Nagy Nóra (2017) A felsőoktatás jelene és jövője. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Nagy Nóra (2014) A gyerekek és a média viszonya. Televízió nézési és vásárlási szokások 10-14 éves korban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)
Nagy Nóra (2015) A könnyűzenei fesztiválok hatása a Siófoki kistérség turisztikai vonzerejére. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.