Vissza |
Nagy Dorina (2020) Az elektronikus kereskedelem napjainkban és hatása a fogyasztói magatartásra. Pénzügyi és Számviteli Kar.
Nagy Dorina (2023) Az onboarding hatása a munkavállalói elégedettségre, illetve a szervezeti elkötelezettségre. Pénzügyi és Számviteli Kar.
Nagy Dorina (2023) Az üzletkötői szakma bemutatása és az értékesítés motivációs háttere. Külkereskedelmi Kar.
Nagy Dorina (2018) Consumer Behaviour: Chocolate Packaging. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Nagy Dorina (2015) ÓDON-FON KFT. ÉRTÉKESÍTÉSI ÉS VEVŐ KAPCSOLATTARTÁSI TECHNIKÁJA. Külkereskedelmi Kar.
Nagy Dorina (2021) Fizetési módok a külkereskedelemben és azok banki finanszírozásának folyamata. Külkereskedelmi Kar.
Nagy Dorina (2023) Hitelezési kockázat csökkentésének eszközei a banki gyakorlatban a jelenlegi volatilis gazdasági környezetben. Pénzügyi és Számviteli Kar.
Nagy Dorina (2021) Kína és Amerika kereskedelmi háborúja a gazdaság tükrében. Külkereskedelmi Kar.
Nagy Dorina (2015) A Sanofi- Aventis Zrt. ellátási láncának vizsgálata a készletgazdálkodás és a partnerkapcsolat építés területén. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Nagy Dorina (2021) Szerepkonfliktusok a tanári pályán - Megküzdési stratégiák. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Nagy Dorina (2023) An exploratory study of intercultural communication of global companies. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Nagy Dorina (2020) A kerékpáros sportrendezvények szervezése Magyarországon, különös tekintettel az országúti kerékpáros versenyekre (Tour de Hongrie, V4 körverseny). Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Nagy Dorina (2014) Az outplacement alkalmazása és empirikus példája a Magyar Telekom Nyrt. tevékenységén keresztül. Pénzügyi és Számviteli Kar.