Vissza |
Németh Andrea (2015) Az immateriális javak és tárgyi eszközök elszámolásának sajátosságai a magyar és az amerikai (US GAAP) számvitel előírása alapján az iQor Global Services Hungary Kft. példáján keresztül. Gazdálkodási Kar Zalaegerszeg.
Németh Andrea (2015) Az olasz gasztronómia helyzete a Four Seasons Hotel Milánó F&B részlegén keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Németh Andrea (2019) Customer satisfaction with the B2B Philips Lighting electronic catalogue. Külkereskedelmi Kar.
Németh Andrea (2022) Fehérnemű vásárlási szokások a Calzedonia Hungary Kft. keretein belül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)
Németh Andrea (2022) Protokolláris rendezvények megújulása a Pénzügyminisztérium példáján keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Németh Andrea (2020) Recruitment Marketing Strategy of Advantech Europe: What strategy should Advantech Europe (AEU) implement to attract suitable Assembly Technician applicants Advantech Europe Service Center (AESC) in 2020? -a case study at Advantech Europe BV. Külkereskedelmi Kar.