Recruitment Marketing Strategy of Advantech Europe: What strategy should Advantech Europe (AEU) implement to attract suitable Assembly Technician applicants Advantech Europe Service Center (AESC) in 2020? -a case study at Advantech Europe BV

Németh Andrea (2020) Recruitment Marketing Strategy of Advantech Europe: What strategy should Advantech Europe (AEU) implement to attract suitable Assembly Technician applicants Advantech Europe Service Center (AESC) in 2020? -a case study at Advantech Europe BV. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Andrea Nemeth Graduation Thesis.pdf] PDF
Andrea Nemeth Graduation Thesis.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2025. Június 08..

Download (2MB)
[thumbnail of Nyilatkozat-a-szakdolgozat-statuszarol-_korlatozott_nyilvanos_bizalmas_2020-tavasz.pdf] PDF
Nyilatkozat-a-szakdolgozat-statuszarol-_korlatozott_nyilvanos_bizalmas_2020-tavasz.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (366kB)
[thumbnail of HivatalosBejegyzes_dekanno_bizalmas dolgozat jovahagyasa.pdf] PDF
HivatalosBejegyzes_dekanno_bizalmas dolgozat jovahagyasa.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (113kB)

Absztrakt (kivonat)

ABSZTRAKT A munkavállalók megszerzéséért folyó verseny kiéleződése miatt egyre nagyobb kihívást jelent a megfelelő munkaerő fellelése a toborzók számára. A technológiai trendek változása a jelentkezőkre is hatással van. A potenciális munkavállalók vállalatról alkotott képét gyakran komolyan befolyásolja azok internetes imázsa és megítélése. Az internetes platform egyre növekvő alkalmazása a munkaerő kiválasztás során új lehetősegeket nyit meg. Azon vállalatok, melyek képések a célközönség igényeire szabni stratégiáikat hatalmas versenyelőnyre tehetnek szert azokkal szemben, melyek a hagyományos megoldások mellett maradnak.  Az Advantech Europe nehéz helyzetben van a megfelelő munkaerő megtalálásában az Assembly Technician (szerelő technikus) pozícióra: azon dolgozókra, akik feladata az ipari  számítógépek összeszerelése. Az ipari számítógép piac globális vezetőjeként egyre kiemeltebb jelentőséggel bír a cég emberi tőke iránti igényének kielégítése. Ez a kutatás a szerelő technikus pozíciót, illetve a cég toborzási marketing stratégiáját analizálja. A jelenlegi toborzási marketing trendekkel való összehasonlítás eredményeként a toborzási videók mutatkoztak a leghatékonyabb megoldásnak. Emellett elméleti anyagok is alátámasztották, hogy melyek azok a tényezők, amelyek hozzájárulnak a potenciális munkakeresők jelentkezéséhez. Egy kísérleti kutatási metódussal volt tesztelve a toborzási videó, mint javasolt megoldás a megfelelő szerelési technikus pozició jelentkezők számának növelésére. Bebizonyosodott, hogy a jelentkezők száma összefügg a Facebookon megosztott videó nézőinek számával. A cég korábbi befektetéseivel való összehasonlítás után arra lehet következtetni, hogy a toborzási videó a leghatékonyabb megoldás.  Korábbi elképzeléssel ellentétben bebizonyosodott a jelenlegi szerelési technikusok LinkedIn felhasználásanak dominálása a Facebook platformmal szemben. Ebből adódóan a LinkedIn felhasználása javasolt a toborzási videó tartalmának megosztó platformjaként.  A végső rész további javaslatokat bocsát a cég számára a kutatás es annak eredményei alapján. A toborzási video Facebookon való megosztás megtartása mellett a video implementálása a LinkedIn platformon, a cég karrieroldalának elszeparálása a globális oldaltól, illetve befektetés növelése a keresőmotor optimalizálása es a cég közösségi média aktivitásának növelésébe.   EXECUTIVE SUMMARY  As competition among companies is high for workers, recruiters have a more challenging job than ever before to find the right applicants. Changing candidate expectations altered by the modern trends in technology increase the extent to which potential candidates consider to apply to a company based on their perception about the online presence and corporate image of an organization. The increasing use of the internet in the recruitment process opens up new opportunities. For those companies, that succeed to modernize their recruitment strategy in a way that appeals to job seekers, it can mean a huge competitive advantage, compared to those sticking to the traditional methods of finding the right workers. Advantech Europe struggles to find enough applicants to its Assembly Technician department: workers who can assemble the industrial computers. As a global leader of the IPC market and due to the high growth, it is increasingly important to support the department with enough labour capital.  In this paper, the Assembly Technician role and the current recruitment marketing strategy of the company analysed. As a result of comparison between current trends in recruitment marketing, recruitment videos have proven the most effective tools in talent acquisition. Besides, theories has been used to underpin what factors contribute to the application of potential candidates. An experimental action research method has been used to test the proposed solution of recruitment videos as an effort to increase the number of quality applicants to the Assembly Technician department. It has been proved how the number of applications correlate with the number of views on the recruitment video posted on Facebook. Comparison of this investment with historical efforts of Advantech Europe suggested the effectiveness of recruitment videos compared to previously By contrast to prior beliefs, it has been found via primary research that current Assembly Technician workers are more engaged on LinkedIn as compared to Facebook. Therefore, therefore it has been suggested to the company to use LinkedIn as a distributor platform for the video content.  In the last section, recommendations are provided for AEU to be implemented based on the findings of the research. Besides keeping it posted on Facebook; the implementation of the recruitment video on LinkedIn; creating a career site for Advantech Europe separate from the global one and investing in search engine optimization to be able to find the career site on the browser; furthermore increasing social media activity of the company.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Nemzetközi gazdálkodás szak (angol)

Konzulens(ek)

NEM RÉSZLETEZETT

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: esettanulmány, marketingeszközök, marketingstratégia, munkaerő toborzás, toborzás, video, vállalati marketing stratégiák
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2020. Dec. 12. 14:24
Utolsó módosítás: 2020. Dec. 12. 14:24

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet