Vissza |
Molnár Viktória (2021) Arckrém vásárlási szokások sajátosságai Magyarországon. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Molnár Viktória (2018) A Danubius Hotel Gellért**** marketingstratégiájának elemzése. Külkereskedelmi Kar.
Molnár Viktória (2021) A Rózsadomb Investment Kft. vagyoni-, pénzügyi és jövedelmezőségi helyzetének értékelése a 2017-2019. év beszámolói alapján. Pénzügyi és Számviteli Kar. (Kéziratban)
Molnár Viktória (2021) Vállalaton belüli digitális kommunikáció. Külkereskedelmi Kar.
Molnár Viktória (2021) A kontrollingrendszer és a krízismenedzsment kapcsolatrendszere a Wizz Air Group Légitársaságnál. Pénzügyi és Számviteli Kar.
Molnár Viktória (2011) Mikro- és kisvállalkozások tipikus hibái. Pénzügyi és Számviteli Kar.