Vissza |
Ládi Eszter Kata (2024) Az ügyfélélmény növelése a luxuskiszolgálás területén, különös tekintettel a luxusvendéglátásra. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)
Ládi Eszter Kata (2021) A fenntarthatóság és a környezettudatosság megjelenése Németországban lakossági és vállalati szinten. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)
Ládi Eszter Kata (2022) A fenntarthatóság és a környezettudatosság megjelenése Németországban- a klímavédelmi tervek sikeressége, a jelenlegi helyzet hatása és lakossági szokások értékelése. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)
Ládi Eszter Kata (2023) A fenntarthatóság és a környezettudatosság megjelenése Németországban- a klímavédelmi tervek sikeressége, a jelenlegi világgazdasági helyzet hatása és a lakossági szokások értékelése. Külkereskedelmi Kar.