Vissza |
Kovács Orsolya (2013) Kockázati tényezők a globális ellátási láncokban, különös tekintettel a Kínából származó kereskedelmi áruk importjára. Külkereskedelmi Kar.
Kovács Orsolya (2012) Digitális forradalom: Sportmédia fogyasztási szokások a 2012-es londoni olimpia tükrében. Külkereskedelmi Kar.
Kovács Orsolya (2015) A Front Office és a Housekeeping kapcsolatának komplex elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Kovács Orsolya (2021) Tartalom-marketing bemutatása Facebookon, Instagramon és YouTube-on a H&M vállalat példáján keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Kovács Orsolya (2023) A vásárlói út és érintkezési pontok vizsgálata a H&M vonatkozásában. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Kovács Orsolya (2015) A vállalkozás vagyoni-, pénzügyi és jövedelmezőségi helyzetének értékelése az eredmény alakulását befolyásoló tényezők vizsgálata több év beszámolói alapján. Pénzügyi és Számviteli Kar.