Tartalom-marketing bemutatása Facebookon, Instagramon és YouTube-on a H&M vállalat példáján keresztül

Kovács Orsolya (2021) Tartalom-marketing bemutatása Facebookon, Instagramon és YouTube-on a H&M vállalat példáján keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Kovács Orsolya Projektmunka (4).pdf] PDF
Kovács Orsolya Projektmunka (4).pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)

Absztrakt (kivonat)

Dolgozatomban három közösségi oldal, a Facebook, az Instagram és a Youtube példáján keresztül szeretném bemutatni a social média marketing, azon belül is a tartalom-marketing folyamatait a H&M vállalat példáján. Először szó esik a közösségi oldalak működéséről és bennük rejlő lehetőségekről, majd röviden bemutatom a választott márkát. Ezután a tartalom-marketing leírása következik, elsőnek az AIDA-modell, ami az alapja a vásárlói útnak és az értékesítési tölcsérnek, ez a szakasz ismerteti mit kell megtennie a cégeknek ahhoz, hogy a potenciális vásárlókat ügyféllé változtassák. Minden szakasz után található indoklás a H&M vonatkozásában. A következő oldalakon a designer kollaborációk ismertetése olvasható, amiben a vállalat lassan húsz év óta tölt be vezető szerepet a divatiparban, majd az idei, 2021-es együttműködés bemutatása következik és ennek social médiában való megjelenése példákkal szemléltetve. Az idén még mindig nagy népszerűségnek örvendő influencer-marketing működésébe is szeretnék kis betekintést nyújtani, a működéséről, influencerek típusairól és a márkával együtt dolgozó véleményvezérekről is. Végül pedig a H&M YouTube-on alkalmazott tartalom-marketing stratégiájáról esik szó, három kategória, az Inspire, Educate és Entertain szerint elemezve.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
dr. Papp Vanda
Belső
főiskolai docens; Kereskedelem Tanszék; KVIK

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: közösségi média, marketing, marketing-kampány, marketingeszközök, márka
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2021. Szep. 22. 09:01
Utolsó módosítás: 2021. Szep. 22. 09:01

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet