Vissza |
Kovács Barbara (2019) Consumer perception of product quality regarding instant coffee. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Kovács Barbara (2014) Egy induló coworking iroda marketingstratégiája. Külkereskedelmi Kar.
Kovács Barbara (2020) A Hírös város felvirágoztatása - Kecskemét turizmusfejlesztése a fenntarthatóság jegyében. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Kovács Barbara (2018) Speciális kenyerek és szerepük a hazai vendéglátásban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Kovács Barbara (2016) Vállalatátszervezés a Dél-Zalai Egyesült Takarékszövetkezetnél. Pénzügyi és Számviteli Kar.
Kovács Barbara (2021) The benefits of an inventory management and procurement application among butcher shops. Külkereskedelmi Kar.
Kovács Barbara (2018) A budapesti három- és négycsillagos szállodák gazdasági környezetének, valamint az általuk alkalmazott értékesítési politika összefüggéseinek felmérése és elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Kovács Barbara (2022) A digitalizáció hatása a pénzügyi szolgáltatókra és ügyfeleikre. Pénzügyi és Számviteli Kar.
Kovács Barbara (2021) Állati eredetű élelmi anyagok szerepe a gasztronómiában és a Babilon étteremben. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.