Vissza |
Kolozsvári Krisztina (2021) Az élmények jelentőségének bemutatása a fesztiválok kiegészítő programjain keresztül, három népszerű hazai könnyűzenei fesztivál programkínálata alapján. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)
Kolozsvári Krisztina (2023) Az élmények jelentőségének bemutatása a fesztiválok kiegészítő programjain keresztül, három népszerű hazai könnyűzenei fesztivál programkínálata alapján. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Kolozsvári Krisztina (2021) Üdülj zölden: utazás és fenntarthatóság. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Kolozsvári Krisztina (2004) A marketing és a minőségfejlesztés kapcsolata, a minőségmenedzsment szerepe a cég eredményességében: A minőségfejlesztés és a marketingtervezés kapcsolatának bemutatása a mobil távközlésben, a Westel Rt. gyakorlatában. Külkereskedelmi Kar.