A marketing és a minőségfejlesztés kapcsolata, a minőségmenedzsment szerepe a cég eredményességében: A minőségfejlesztés és a marketingtervezés kapcsolatának bemutatása a mobil távközlésben, a Westel Rt. gyakorlatában

Kolozsvári Krisztina (2004) A marketing és a minőségfejlesztés kapcsolata, a minőségmenedzsment szerepe a cég eredményességében: A minőségfejlesztés és a marketingtervezés kapcsolatának bemutatása a mobil távközlésben, a Westel Rt. gyakorlatában. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of DB_0768_KOLOZSVÁRI KRISZTINA.pdf] PDF
DB_0768_KOLOZSVÁRI KRISZTINA.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel)

Download (1MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Minőségmenedzsment Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Nemzetközi Marketing és TQM

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Nincs adat Nincs adat
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Minőségmenedzsment
Felhasználói azonosító szám (ID): Kovály Erzsébet
Rekord készítés dátuma: 2021. Júl. 14. 11:53
Utolsó módosítás: 2021. Júl. 14. 11:53

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet