Vissza |
Kiss Dávid (2017) Az online marketing szerepe a turisztikai vállalkozásoknál (online offline vállalkozásoknál). Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Kiss Dávid (2017) A Digitális Bankká válás folyamatainak támogatása és javítása IT közreműködéssel. Pénzügyi és Számviteli Kar.
Kiss Dávid (2014) A KEOP energiahatékonysági pályázatának bemutatása. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Kiss Dávid (2021) A Vegán közösség befolyása a fogyasztói döntéshozatalra. Külkereskedelmi Kar.
Kiss Dávid (2021) A fuvarozó vállalatok által betöltött szerep az online rendelések esetében. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Kiss Dávid (2016) A kontrolling gyakorlata a BI-KA Logisztika Kft-nél. Pénzügyi és Számviteli Kar.
Kiss Dávid (2013) A kisvállalatok helye és szerepe az elmúlt tíz év magyar gazdaságában. Pénzügyi és Számviteli Kar.