Vissza |
Horváth Tamás (2020) Az Unicum Ház szerepe a magyar turizmusban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Horváth Tamás (2018) A City jövője a Brexit fényében. Külkereskedelmi Kar.
Horváth Tamás (2014) A NOMÁD TRAVEL Utazási Iroda marketingstartégiája és bevezetése a piacra. Külkereskedelmi Kar.
Horváth Tamás (2016) A Nagykanizsai Gazdasági Ellátó Szervezet ellenőrzési rendszerének hatása a működésére. Gazdálkodási Kar Zalaegerszeg.
Horváth Tamás (2016) Shared Services Center (SSC), avagy a multinacionális cégek magyarországi szolgáltató központjai. Külkereskedelmi Kar.
Horváth Tamás (2017) "A láthatatlan kéz" - avagy az európai uniós kibertér kihívásai. Külkereskedelmi Kar.
Horváth Tamás (2018) A szintvizsga múltja, jelene, helye és szerepe a szakképzésben. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Horváth Tamás (2015) Relax Drink magyarországi bevezetése. Pénzügyi és Számviteli Kar.