Horváth Tamás (2014) A NOMÁD TRAVEL Utazási Iroda marketingstartégiája és bevezetése a piacra. Faculty of International Management and Business.
![]() |
PDF
NOMÁD TRAVEL - Horváth Tamás b3jp9x.pdf Hozzáférés joga: Available at the computers of the University Download (2MB) |
Hungarian title
A NOMÁD TRAVEL Utazási Iroda marketingstartégiája és bevezetése a piacra
Institution
Budapest Business School
Kar
Faculty of International Management and Business
Department
Marketing Intézeti Tanszék
Tudományterület/tudományág
UNSPECIFIED
Szak
Item Type: | Thesis (UNSPECIFIED) |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | Turizmusmarketing, Marketingstratégia, Versenytárs-elemzés |
Depositing User: | Nóra Turányi |
Date Deposited: | 2015. Mar. 05. 12:17 |
Last Modified: | 2015. Oct. 27. 13:38 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |