A NOMÁD TRAVEL Utazási Iroda marketingstartégiája és bevezetése a piacra

Horváth Tamás (2014) A NOMÁD TRAVEL Utazási Iroda marketingstartégiája és bevezetése a piacra. Faculty of International Management and Business.

[thumbnail of NOMÁD TRAVEL - Horváth Tamás b3jp9x.pdf] PDF
NOMÁD TRAVEL - Horváth Tamás b3jp9x.pdf
Hozzáférés joga: Available at the computers of the University

Download (2MB)

Hungarian title

A NOMÁD TRAVEL Utazási Iroda marketingstartégiája és bevezetése a piacra

Institution

Budapest Business School

Kar

Faculty of International Management and Business

Department

Marketing Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

UNSPECIFIED

Szak

Kereskedelem és Marketing

Item Type: Thesis (UNSPECIFIED)
Uncontrolled Keywords: Turizmusmarketing, Marketingstratégia, Versenytárs-elemzés
Depositing User: Nóra Turányi
Date Deposited: 2015. Mar. 05. 12:17
Last Modified: 2015. Oct. 27. 13:38

Actions (login required)

View Item View Item