Kun Klaudia Julianna (2025) Politikai kommunikáció és marketing a 2024-es európai parlamenti választásokon: A mandátumot nyert pártok stratégiáinak vizsgálata. Külkereskedelmi Kar.
Előnézet |
PDF
KunKlaudiaJulianna_Szakdolgozat_2025.pdf Download (2MB) | Előnézet |
|
PDF
doc03502020250505131030.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (338kB) |
|
|
PDF
Külső konzulensi bírálat .pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (136kB) |
|
|
PDF
Kun Klaudia.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (265kB) |
Absztrakt (kivonat)
A célom ezzel a dolgozattal az, hogy az olvasó betekintéstnyerjen az online politikai kommunikáció színfalai mögé, és a 4, a 2024-es európai parlamenti választásokon mandátumot szerzett párt stratégiáiról lerántsuk a leplet. A digitális térnyerés új dimenziót nyitott a politikai kommunikációban, az új platformok és a rövid videós tartalmak megjelenésével új szintre emelkedett az online politikai kommunikáció. A téma talán aktuálisabb, mint valaha, így arra vállalkozom, hogy a kutatási kérdéseim kvalitatív elemzésével, majd megválaszolásával mélyebb betekintést nyerjünk abba,hogy hogyan vált a közösségi média eszközből önálló politikai térré, és milyen módon hasznosították ezt az Európai Parlamentbe került magyar pártok.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Nemzetközi Kapcsolatok Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
| Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
|---|---|
| Kulcsszavak: | Európai Parlament, Európai Unió, online marketing, választás, választási kampány |
| SWORD Depositor: | User Archive |
| Felhasználói azonosító szám (ID): | User Archive |
| Rekord készítés dátuma: | 2025. Okt. 27. 14:30 |
| Utolsó módosítás: | 2025. Okt. 27. 14:30 |
| URI: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/id/eprint/59168 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |

