Kántor Szilvia Gabriella (2025) A marketing jövője: Neuromarketing technológiák alkalmazása, érzelmek és vizuális hierarchia. Külkereskedelmi Kar.
Előnézet |
PDF
Kántor_Szilvia_Gabriella_szakdolgozat_2025.pdf Download (4MB) | Előnézet |
|
PDF
Nyilatkozat_a_szakdolgozat_státuszáról.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (3MB) |
|
|
PDF
Külső konzulensi bírálat - Kántor Szilvia.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (88kB) |
|
|
PDF
SZD.KantorSzilvia.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (113kB) |
Absztrakt (kivonat)
A szakdolgozat célja, hogy bemutassa a neuromarketing technológiák gyakorlati alkalmazását a reklámok hatásosságának vizsgálatában. A dolgozat középpontjában az érzelmek és a vizuális figyelem szerepe áll a marketingkommunikációban. A kutatás során háromféle reklámtípust – érzelmes, humoros és funkcionális – elemeztem, szemkamera, facial coding és kérdőív segítségével. A cél az volt, hogy feltárjam, hogyan befolyásolják ezek a reklámok a figyelmet, az érzelmi reakciókat és az üzenet megértését. A neuromarketing lehetőséget ad arra, hogy jobban megértsük a fogyasztói döntéshozatal tudattalan folyamatait, és hatékonyabb marketingüzeneteket hozzunk létre. A kutatás eredményei alapján az érzelmek tudatos használata segítheti a reklámok emlékezetességét és hatásosságát.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
| Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
|---|---|
| Kulcsszavak: | érzelmi marketing, facial coding, marketing, marketingkommunikáció, marketingkutatás, Neuromarketing, neuromarketing eszközök, szemkamera, vizuális hierarchia |
| SWORD Depositor: | User Archive |
| Felhasználói azonosító szám (ID): | User Archive |
| Rekord készítés dátuma: | 2025. Okt. 27. 14:29 |
| Utolsó módosítás: | 2025. Okt. 27. 14:29 |
| URI: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/id/eprint/59095 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |

