Hrabina Barbara Csilla (2025) A Harley-Davidson kommunikációs stratégiája: az autentikus márka üzenete a modern marketing világában. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)
Előnézet  | 
            
              
PDF
 HRABINA_BARBARA_MARKETINGKOMMUNIKÁCIÓ2025pdf.pdf Download (3MB) | Előnézet  | 
          
| 
              
PDF
 Hrabina_Barbara_nyilatkozat_2025.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (453kB)  | 
          |
| 
              
PDF
 Bírálat_belső_Hrabina Barbara Csilla.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (184kB)  | 
          
Absztrakt (kivonat)
A dolgozat a Harley-Davidson kommunikációs stratégiáját vizsgálja a fiatal generációk megszólítása szempontjából. A Z generáció és az ezredfordulósok elvárásai, mint az autentikusság, az értékalapú üzenetek és a digitális jelenlét, új kihívásokat állítanak a márka elé.A dolgozat bemutatja a Harley-Davidson történetét, piaci helyzetét, valamint elemzi a márka kulcsüzeneteit, digitális stratégiáit és a fiatal közönséget célzó kampányait.A primer kutatás eredményei alapján értékelésre kerülnek a Harley-Davidson jelenlegi erősségei és hiányosságai, valamint fejlesztési javaslatok születnek a fiatal közönség hatékonyabb elérésére.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
| Mű típusa: | projektmunka | 
|---|---|
| Kulcsszavak: | marketingkommunikáció, marketingstratégiák, márkaépítés, márkahűség, márkastratégiák | 
| SWORD Depositor: | User Archive | 
| Felhasználói azonosító szám (ID): | User Archive | 
| Rekord készítés dátuma: | 2025. Okt. 27. 14:26 | 
| Utolsó módosítás: | 2025. Okt. 27. 14:26 | 
| URI: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/id/eprint/58906 | 
Actions (login required)
![]()  | 
        Tétel nézet | 
        
        
