Meggyes Tünde (2025) Online média és tartalom fogyasztási szokások vizsgálata. Külkereskedelmi Kar.
Előnézet |
PDF
Szakdolgozat.pdf Download (2MB) | Előnézet |
|
PDF
Státusz nyilatkozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (251kB) |
|
|
PDF
konzulensi ertekeles meggyes tunde.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (298kB) |
|
|
PDF
Meggyes Tünde_Szakdolgozat Bírálat_20250601.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (3MB) |
Absztrakt (kivonat)
Szakdolgozatomban az online média és tartalomfogyasztási szokásokat vizsgáltam, mivel ez egy mindannyiunkat érintő, egyre jelentősebb témakör. Kutatásomban feltártam a globális és hazai trendeket, valamint az elmúlt évek változásait az online térhasználatban. Elemeztem a generációk közötti különbségeket, és megvizsgáltam, milyen tartalmakat kedvelnek a különböző korosztályok. Az elméleti részben bemutattam az online marketinget, közösségi médiát, influenszermarketinget és a fogyasztói magatartást. Primer kutatásként kérdőíves felmérést végeztem, hogy feltérképezzem a válaszadók online szokásait munkához és szabadidőhöz kapcsolódóan.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
| Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
|---|---|
| Kulcsszavak: | fogyasztói szokások, influencer marketing, internet, közösségi média, marketingkutatás, online marketing, online reklám |
| SWORD Depositor: | User Archive |
| Felhasználói azonosító szám (ID): | User Archive |
| Rekord készítés dátuma: | 2025. Okt. 27. 14:24 |
| Utolsó módosítás: | 2025. Okt. 27. 14:24 |
| URI: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/id/eprint/58781 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |

