A Starbucks és a belvárosi kézműves kávézók marketingstratégiájának összehasonlítása

Dobsa Dávid (2024) A Starbucks és a belvárosi kézműves kávézók marketingstratégiájának összehasonlítása. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of A Starbucks és a Belvárosi Kézműves Kávézók Marketingstratégiájának Összehasonlítása.pdf]
Előnézet
PDF
A Starbucks és a Belvárosi Kézműves Kávézók Marketingstratégiájának Összehasonlítása.pdf

Download (7MB) | Előnézet
[thumbnail of Nyilatkozat.pdf] PDF
Nyilatkozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of SZAKDOLGOZAT KÜLSŐ BÍRÁLAT_Dobsa Dávid.pdf] PDF
SZAKDOLGOZAT KÜLSŐ BÍRÁLAT_Dobsa Dávid.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (123kB)
[thumbnail of Dobsa Dávid.pdf] PDF
Dobsa Dávid.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (179kB)

Absztrakt (kivonat)

A Starbucks, mint a világ egyik legismertebb kávézóhálózata, a globális kávékultúra szimbólumává vált. A márka célja a prémium kávéélmény nyújtása, amelyet a színvonalas szolgáltatások és a gondosan megtervezett üzleti modellek jellemzik. A Starbucks jelenléte Magyarországon hozzájárult a kávéfogyasztási szokások modernizálásához, ugyanakkor felveti a kérdést, hogy milyen hatással van a helyi kézműves kávézókra, amelyek a helyi identitásra és közösségi kapcsolatokra építenek.A belvárosi kézműves kávézók nemcsak a különleges ízekre, hanem az autentikus kávézási élményekre is fókuszálnak. Ezek a kávézók gyakran közvetlen kapcsolatban állnak a helyi termelőkkel, és olyan közösségi teret biztosítanak, ahol a vendégek nemcsak kávét fogyasztanak, hanem közösségi élményeket is keresnek.A kutatás célja a Starbucks és a belvárosi kézműves kávézók marketingstratégiáinak részletes összehasonlítása. A vizsgálat során figyelmet fordítok a célcsoportokra, a kommunikációs csatornákra, valamint az általuk kínált élményekre.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: 7P modell, marketingkommunikáció, online marketing, összehasonlító elemzés, szolgáltatásmarketing
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2025. Már. 12. 11:13
Utolsó módosítás: 2025. Már. 12. 11:13
URI: http://dolgozattar.uni-bge.hu/id/eprint/57169

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet