Csitáry Szabolcs (2024) Marketing és PR tevékenység az egészségügyben. Külkereskedelmi Kar.
Előnézet |
PDF
VVégleges_3. javítás CSITÁRY_SZABOLCS- DIPLOMADOL GOZAT 1026 (1).pdf Download (1MB) | Előnézet |
![]() |
PDF
Nyilvános státusz.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (435kB) |
![]() |
PDF
Csitáry Szabolcs.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (163kB) |
![]() |
PDF
Bírálat Csitáry Szabolcs MA.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (393kB) |
Absztrakt (kivonat)
Dolgozatom fő témája az egészségügy és az egészségipar piacának vizsgálata. A dolgozat célja az volt, hogy feltárja és bemutassa az egészségügyi marketing és PR szerepét és lehetőségeit. Kvantitatív kutatásomban a szűrővizsgálatok ismertségét és népszerűsítésének lehetőségeit, hatását vizsgáltam. Kvalitatív kutatásomban az ország egyik legsikeresebben működő magánklinikájának tulajdonosával készítettem átfogó interjút a jelenlegi egészségügyi helyzetről.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | egészségügy, egészségügyi ellátás, marketing, public relations, reklámeszközök |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2025. Már. 12. 11:11 |
Utolsó módosítás: | 2025. Már. 12. 11:11 |
URI: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/id/eprint/57092 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |