Hébel Nóra (2024) A marketing területei, módszerei egy vállalatnál. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)
Előnézet  | 
            
              
PDF
 Záródolgozat_Hébel Nóra.pdf Download (1MB) | Előnézet  | 
          
| 
              
PDF
 nyilatkozat a szakdolgozat státuszáról.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (179kB)  | 
          |
| 
              
PDF
 Hébel Nóra.PDF Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (1MB)  | 
          
Absztrakt (kivonat)
A dolgozatom során összefoglaltam a marketing területeit, és módszereit egy vállalatnál különböző területek szerint. Négy fő területet vizsgáltam meg alaposabban, amelyekhez alfejezeteket is rendeltem. Ezek a fő területek közé sorolható a termékközpontú marketing, az árpolitika és ármeghatározás, az értékesítés és kommunikáció, valamint a promóció és kommunikáció. Továbbá betekintést nyújtottam a marketing kutatásába és elemzésébe, valamint a fenntartható marketingbe is. A dolgozatom végéhez érve foglalkoztam még a marketing sikerének a mérésével és követésével, továbbá egy saját kvalitatív kutatást is bemutattam egy sikeres vállalkozásról.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Nemzetközi Kereskedelem és Logisztika Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
| Mű típusa: | projektmunka | 
|---|---|
| Kulcsszavak: | árképzési stratégiák, branding, kommunikáció, marketing, marketingkutatás, marketingstratégiák, promóció, reklám | 
| SWORD Depositor: | User Archive | 
| Felhasználói azonosító szám (ID): | User Archive | 
| Rekord készítés dátuma: | 2024. Szep. 20. 08:43 | 
| Utolsó módosítás: | 2024. Szep. 20. 08:43 | 
| URI: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/id/eprint/56400 | 
Actions (login required)
![]()  | 
        Tétel nézet | 
        
        
