Hébel Nóra (2024) A marketing területei, módszerei egy vállalatnál. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)
Előnézet |
PDF
Záródolgozat_Hébel Nóra.pdf Download (1MB) | Előnézet |
PDF
nyilatkozat a szakdolgozat státuszáról.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (179kB) |
|
PDF
Hébel Nóra.PDF Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
A dolgozatom során összefoglaltam a marketing területeit, és módszereit egy vállalatnál különböző területek szerint. Négy fő területet vizsgáltam meg alaposabban, amelyekhez alfejezeteket is rendeltem. Ezek a fő területek közé sorolható a termékközpontú marketing, az árpolitika és ármeghatározás, az értékesítés és kommunikáció, valamint a promóció és kommunikáció. Továbbá betekintést nyújtottam a marketing kutatásába és elemzésébe, valamint a fenntartható marketingbe is. A dolgozatom végéhez érve foglalkoztam még a marketing sikerének a mérésével és követésével, továbbá egy saját kvalitatív kutatást is bemutattam egy sikeres vállalkozásról.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Nemzetközi Kereskedelem és Logisztika Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | árképzési stratégiák, branding, kommunikáció, marketing, marketingkutatás, marketingstratégiák, promóció, reklám |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Szep. 20. 08:43 |
Utolsó módosítás: | 2024. Szep. 20. 08:43 |
URI: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/id/eprint/56400 |
Actions (login required)
Tétel nézet |