Tóth Anna Viktória (2023) A Disney+ piacra lépése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)
Előnézet |
PDF
Tóth_Anna_Viktória_KVIK.pdf Download (3MB) | Előnézet |
PDF
Tóth_Anna_Viktória_KVIK.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (3MB) |
|
Microsoft Word
Tóth Anna Viktória_KVIK.docx Download (17kB) |
|
PDF
TothAnnaViktoria_KVIK_GE.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (329kB) |
|
PDF
Tóth Anna_KVIK_Dolgozat_biralati_lap_2023.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (125kB) |
Absztrakt (kivonat)
Tóth Anna ViktóriaKonzulens:7. aktív félévKegye KrisztinaKereskedelem és marketingEgyetemi óraadó tanárBGE KVIKBGE KVIKA DISNEY+ PIACRA LÉPÉSEA dolgozatban vizsgált kérdéstA dolgozatomban a fő vizsgált kérdés az volt, hogy a streaming világot ismerve, egy olyan hatalmas amerikai cég, mint a Disney,- aki ennyi tapasztalattal és erőforrással rendelkezik - miért lépte meg ilyen későn az innováció útján a következő lépést, a Disney+ szolgáltatás piacra dobását?A dolgozatomban bemutatom a Disney+ streaming platform piacra lépését és annak körülményeit, továbbá a Walt Disney Company-t illetve annak sokrétű globális tevékenységi körét, üzleti fejlődését, vállalati kultúráját több kontinenst érintve, pénzügyi hátterét és a mindennapi szórakoztatásra gyakorolt hatását, különös tekintettel a marketing tevékenységekre.2.A használt kutatásmódszertan bemutatásátKvantitatív kutatás terén főleg statisztikai és számszerű mérést végeztem a kérdőívben kapott válaszok alapján. Alkalmaztam sorrendi mérési skálát és intervallum skálát is, majd az adatszerzési módok közül a véletlenen alapuló kiválasztás módszerét használtam. Az adatgyűjtésre használt kérdőívem 33 kérdésből és 9 szakaszból állt, bár természetesen elágazódástól függően változott a kérdések száma.Az elért eredmények rövid ismertetését A kérdőívet mivel két nyelven, vagyis két külön kérdésort alkalmazva készítettem el, így összesen 1385 kitöltés érkezett. Az egyik nyilvánvalóan magyarul volt, erre 1052 kitöltés érkezett és a hazai Disney ismertséget és használati szokásokat térképeztem fel. Mivel az egyetemi éveim alatt részt vettem Erasmus programban is, így a másik kérdőívet angolul készítettem el (természetesen ugyanazok a kérdések, ugyanabban a sorrendben szerepeltek) és erre 333 válasz érkezett, 15 országból.2023. 10. 28., Budapest
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | TDK dolgozat | ||
---|---|---|---|
Kulcsszavak: | Disney, Disney+, streaming, vállalati kultúra, Walt Disney Company | ||
SWORD Depositor: | Archive User | ||
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User | ||
Rekord készítés dátuma: | 2024. Már. 22. 12:51 | ||
Utolsó módosítás: | 2024. Már. 22. 12:51 | ||
URI: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/id/eprint/53792 | URI: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/id/eprint/53792 |
Actions (login required)
Tétel nézet |