Kollár Ákos (2023) What kind of challenges would a sales development representative face at Event Intelligence? Külkereskedelmi Kar.
Előnézet |
PDF
Thesis by Ákos Kollár TVR2SF_v3.pdf Download (3MB) | Előnézet |
PDF
nyilatkozat-a-szakdolgozat-statuszarol-nyilvanos-bizalmas.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (106kB) |
|
PDF
BScDissertationReport_AKollar-GA2024jan.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (189kB) |
|
PDF
thesis-assesment-form Ákos Kollár.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (222kB) |
Absztrakt (kivonat)
This thesis is a company case study where I present through qualitative research (using interviews) the challenges faced by sales development representatives working at the company called Event Intelligence, seeking solutions from various academic literature sources. I explore both my purpose and motivation and how this thesis would help human society and markets in the hotel industry. Additionally, I illustrate how HR relates to sales, how a startup tries to fill a market gap, what steps are necessary for the company's future development and overcoming current problems, as well as providing insight into the current workflow, day-to-day tasks, the hiring, training and individual development processes within the company.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Nemzetközi Kereskedelem és Logisztika Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | cégelemzés, eseménypiac, értékesítési tevékenység, jövőtervezés, képviselők, startup |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Feb. 22. 10:33 |
Utolsó módosítás: | 2024. Feb. 22. 10:33 |
URI: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/id/eprint/53505 |
Actions (login required)
Tétel nézet |