Nagy Sándor Bence (2023) A fotográfia szerepe a marketingben: A fogyasztói elköteleződést serkentő “vizuális mesék”. Külkereskedelmi Kar.
Előnézet |
PDF
A fotográfia szerepe a marketingben A fogyasztói elköteleződést serkentő vizuális mesék, 2023, NSB.pdf Download (17MB) | Előnézet |
PDF
Nyilvános nyilatkozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (10MB) |
|
PDF
Nagy Sándor Bence_bírálat.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (218kB) |
|
PDF
Nagy_S_Bence_Kulso_Biralat.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (370kB) |
Absztrakt (kivonat)
A fényképezés és a vizuális kommunikáció egyre fontosabbá válik a modern marketingtervezésben és -végrehajtásban.Mind a fényképezés, mind a videó erőteljes figyelemfelkeltő, érzelmi és kognitív média. Emellett a narratíva gyakori eszközei is. A dolgozatomban a fotográfia és a vizuális történetmesélés marketingben betöltött funkciójának mélyreható elemzése kerül terítékre, valamint olyan témák, mint a márkaimázs, a vizuális tartalomfogyasztás módjában bekövetkezett változások, valamint etikai és kulturális megfontolások.Emellett megvizsgálom a fényképezés fejlődését a mechanikus technológiától a digitális korszakig, és elmagyarázom, hogy a vizuális tartalom miért működik jól az üzenetközvetítés médiumaként. Philip Kotler és más szakértők meglátásain keresztül bemutatom, hogy a digitális korban a vizuális kommunikáció olyan kulcsfontosságú téma, amely befolyásolja a vásárlók és a márkák közötti kapcsolatot, és befolyásolja a vásárlási döntéseiket.Kutatásom egy online felmérésen alapul, amelynek eredményeit értékeltem. A kérdőív segítségével azt vizsgáltam, hogyan vélekednek a vásárlók a vizuális kommunikációról, a marketingről és a látott információk hatásáról. A válaszok alapján a kutatás további jelentős jellemzőket és szempontokat mutat be. A dolgozat lezárásaként az a célom, hogy gyakorlati stratégiai útmutatást nyújtsak a márkáknak és a vállalatoknak a hatékonyabb marketing és fogyasztói elköteleződés eléréséhez.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | 21. század, digitális jövő, fotóművészet, közösségi média, marketing |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Feb. 22. 10:29 |
Utolsó módosítás: | 2024. Feb. 22. 10:29 |
URI: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/id/eprint/53357 |
Actions (login required)
Tétel nézet |