A játékfejlesztés gazdasága és annak helyzete Magyarországon

Bartha Ákos (2023) A játékfejlesztés gazdasága és annak helyzete Magyarországon. Pénzügyi és Számviteli Kar.

[thumbnail of A játékfejlesztés gazdasága és annak helyzete Magyarországon.pdf]
Előnézet
PDF
A játékfejlesztés gazdasága és annak helyzete Magyarországon.pdf

Download (1MB) | Előnézet
[thumbnail of nyilatkozat-szakdolgozat-nyilvanossa-tetelerol_2020.pdf] PDF
nyilatkozat-szakdolgozat-nyilvanossa-tetelerol_2020.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (270kB)
[thumbnail of szakdolgozati-osszefoglalas.pdf]
Előnézet
PDF
szakdolgozati-osszefoglalas.pdf

Download (349kB) | Előnézet
[thumbnail of Akos-szakdolgozat-xreal-combined (1).pdf] PDF
Akos-szakdolgozat-xreal-combined (1).pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (754kB)
[thumbnail of biralat_Bartha_Akos.pdf] PDF
biralat_Bartha_Akos.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (362kB)

Absztrakt (kivonat)

A videojátékok ipara meglehetősen nagymértékben fejlődik az egyre növekvő érdeklődés hatására, ezáltal a pénzmozgásis számottevő. Erre sok ország és sok cég rájött és elkezdék prioritáskéntkezelni a játékfejlesztést, azonban Magyarország úgy tűnik, nem lépett még afejlődés irányába, nincsen különösebb országos törekvés ennek megváltozatására.Számomra nagyon fontosak a videojátékok és akészítésükkel is rengeteg időt töltök el, ezért szerettem volna jobbanutánajárni, vajon miért nem oktatják itthon a játékfejlesztést, amikor másországokban azt lehet látni, hogy a gazdasági aspektusai is számottevőek és azegész ország gazdasága fejlődni tud. Szakdolgozatomban tehát erre keresem aválaszt, illetve azokat az állításaimat szeretném adatokkal alátámasztani, hogya magyar játékfejlesztés azért kezdetleges, mert nincsen semmilyen szintűszerveződés a fejlesztők között illetve az egyetemi oktatás hiánya nagybanbefolyásolja a magyar vállalatok sikerességét.Ezeket az adatokat az internetről gyűjtöm összefigyelve a forrás hitelességére, könyvekből a szakmai, elméleti háttérmegismerése miatt, valamint az egyik legnagyobb magyar játékfejlesztő cégnek azalapító tagját, Kozák Tamást is megkérdeztem, mi a véleménye, hogyan látja ezta kérdést. Mindezek végén reményeim szerint le tudom majd vonni a konklúziókatés választ kapok a kérdéseimre, adott esetben meggyőz az ellenkezőjéről annak,amit eleinte gondoltam a dolgokról.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tanszék

Gazdaságinformatika Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Gazdaságinformatikus

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: felsőoktatás magyarország, felsőoktatási intézmények, felsőoktatási intézményrendszer, gazdasági informatika, hazai gazdaság, játék, szoftverfejlesztés
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Jan. 24. 09:24
Utolsó módosítás: 2024. Jan. 24. 09:24
URI: http://dolgozattar.uni-bge.hu/id/eprint/51917 URI: http://dolgozattar.uni-bge.hu/id/eprint/51917

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet