Bardi Nikolett (2023) Wolt Magyarország Kft. online kommunikációs tevékenységének bemutatása és elemzése. Külkereskedelmi Kar.
Előnézet |
PDF
Szakdolgozat_BardiNikolett_LN8NGA.pdf Download (1MB) | Előnézet |
PDF
Nyilatkozat a szakdolgozat státuszáról (nyilvános, bizalmas).pdf.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (275kB) |
|
PDF
Bardi Nikolett.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (233kB) |
|
PDF
2023. június Bárdi Nikolett mester.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (245kB) |
Absztrakt (kivonat)
Szakdolgozatomban szó esik az online kommunikáció adta lehetőségekről, felhasználói illetve céges szinten is. Ennek bemutatását és elemzését a Wolt Magyarország KFT-n keresztül tettem meg, akik kifejezetten nagy és fontos figyelmet szentelnek az online kommunikációjuk megfelelő működésének, tevékenységüket ennek kapcsán első sorban a közösségi média adta felületeken használják ki, illetve kiemelten odafigyelnek az azonnali válaszüzenetek lehetőségeire az élő chat-re.Kutatásomban az online kommunikáció hatásait figyeltem meg, hogyan reagálnak a különböző személyek egy-egy a cégek általi kommunikációra, illetve milyen preferanciáik vannak és milyen kommunikációs eszközöket használnak a mindennapi életük folyamán is, ezen felül pedig milyen kommunikációs tartalmak azok, melyeket szívesen fogyasztanának.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | fogyasztó(k), kommunikáció, marketing, online kommunikációelmélet, online marketing |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Szep. 07. 14:30 |
Utolsó módosítás: | 2023. Szep. 07. 14:30 |
URI: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/id/eprint/47420 |
Actions (login required)
Tétel nézet |