Kémeri Boglárka (2023) A szponzoráció szerepe a Forma-1-ben. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)
Előnézet |
PDF
Kémeri Boglárka XPT3J2.pdf Download (1MB) | Előnézet |
PDF
nyilatkozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (552kB) |
|
PDF
Bírálat Kémeri Boglárka.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (415kB) |
Absztrakt (kivonat)
Dolgozatom a szponzoráció rövid bemutatásával kezdődik, melyet a sportszponzorációk részletes vizsgálata követ, ahol olyan nagy sporteseményekről is említést teszek, mint az olimpia vagy a Super Bowl. Külön fejezetet szentelek annak, hogy a befogadói oldalról is megvizsgálom a szponzorációkat, itt főleg olyan dolgokról értekezek, mint, hogy hogyan lehet a néző figyelmét fenntartani egy sportközvetítés során. A Forma-1-hez kapcsolódóan beszélek a Formula-1 történetéről, a szponzorációk megjelenéséről az autósportban és a Netflix-en futó Hajsza a túlélésért című doku-realityről is, mely fellendítette a Forma-1 népszerűségét. Dolgozatomat egy primer kutatással zárom, melyben arra a hipotézisre keresem a választ többek között, hogy a szponzorációs együttműködések hatása a legtöbb esetben növeli a márka ismertségét és javítja a cég imázsát.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | Forma-1, netflix, sport, sportszponzoráció, streaming, szponzoráció |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Szep. 07. 14:27 |
Utolsó módosítás: | 2023. Szep. 07. 14:27 |
URI: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/id/eprint/47322 |
Actions (login required)
Tétel nézet |