A Spotify térnyerése a freemium üzleti modell és a Spotify Wrapped közösségi média kampány segítségével

Baranyák Tamás (2023) A Spotify térnyerése a freemium üzleti modell és a Spotify Wrapped közösségi média kampány segítségével. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of Baranyák Tamás_KKK.pdf]
Előnézet
PDF
Baranyák Tamás_KKK.pdf

Download (1MB) | Előnézet
[thumbnail of 2092_001.pdf] PDF
2092_001.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (64kB)
[thumbnail of Baranyák Tamás.pdf] PDF
Baranyák Tamás.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (224kB)

Absztrakt (kivonat)

Záródolgozatomban a Spotify-al, mint streaming szolgáltatás foglalkozom, valamint a piacvezetői pozíciójukkal, versenytársaikkal és a streaming szolgáltatások elsöprő sikerével. Érintem még a Spotify Wrapped közösségi média kampányt, amely elindulása óta az egyik legnagyobb marketing-kampány minden évben. Primer kutatásként a magyar felhasználók zenehallgatási preferenciáit mértem fel. Kutatásom fő pontjaként arra kerestem a választ, hogy fenntartható-e ez a fajta üzleti modell, hiszen a vállalat az alapítás óta nem termelt profitot.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: közösségi média, marketing-kampány, reklámkampányok, Spotify, streaming
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Szep. 07. 14:22
Utolsó módosítás: 2023. Szep. 07. 14:22
URI: http://dolgozattar.uni-bge.hu/id/eprint/47160

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet