A panaszkezelés szerepe a vevői elégedettségben a telekommunikációs szektorban

Nagy Petra (2023) A panaszkezelés szerepe a vevői elégedettségben a telekommunikációs szektorban. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Nagy_Petra_Szakdolgozat2023.pdf]
Előnézet
PDF
Nagy_Petra_Szakdolgozat2023.pdf

Download (4MB) | Előnézet
[thumbnail of Nyilatkozat a szakdolgozat státuszáról (nyilvános, bizalmas)-1.pdf] PDF
Nyilatkozat a szakdolgozat státuszáról (nyilvános, bizalmas)-1.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (384kB)
[thumbnail of Nagy Petra bírálat.pdf] PDF
Nagy Petra bírálat.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (229kB)
[thumbnail of Kulso_biralat_NagyP.pdf] PDF
Kulso_biralat_NagyP.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (127kB)

Absztrakt (kivonat)

Szakdolgozatom témájának a panaszkezelést választottam, ezen belül is a magyar telekommunikációs cégek panaszkezelésének részletes bemutatását, vizsgálatát. Valamit, hogy milyen szerepe van a panaszkezelésnek a vevői elégedettségben. Kutatásként a felhasznált szakirodalomból nyert adatok mellett a szakmai gyakorlatom során szerzett tapasztalataimat fogom felhasználni. Illetve egy rövid kérdőívet készítettem a dolgozat végére, hogy annak segítségével is jobban szemléltethessem, hogy milyen a fogyasztók hozzáállása a cégek panaszkezelési eljárásaihoz.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Nemzetközi Kereskedelem és Logisztika Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: CRM, panaszkezelés, telekommunikáció, ügyfélpanasz-kezelés, vevői elégedettség
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Ápr. 20. 14:02
Utolsó módosítás: 2023. Ápr. 20. 14:02
URI: http://dolgozattar.uni-bge.hu/id/eprint/44145

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet