Engler Laura Maya (2022) A Marketing területei módszerei a vállalatnál. Pénzügyi és Számviteli Kar. (Kéziratban)
Előnézet |
PDF
PDF YSIF5J Záródolgozat végleges.pdf Download (792kB) | Előnézet |
![]() |
PDF
Titkosítási Kérelem.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (188kB) |
Előnézet |
PDF
PDF zaro-dolgozati-osszefoglalas_2022_foszk.pdf Download (201kB) | Előnézet |
Absztrakt (kivonat)
A következőkben egy rövid összegzést fogok írni a fenti leírásom alapján. A záró dolgozatom két részből áll, egy gyakorlati beszámolóból, ahol a szalmai gyakorlatom helyét mutattam be, illetve az ott végzet feladataimat demonstráltam. A második részben magát a témámat ismertettem, vagyis a marketing szerepét, ennek az eszközeit, illetve a területeit. Elsősorban meghatároztam a marketing fogalmát, amit nem lehet egy szóval meghatározni. De ha mégis egy definíciót szeretnénk róla kapni akkor talán így lehetne kőrül írni. Tehát egy olyan tevékenység, ami a vevők igényeit szem előtt tartva elemzi a piacot és az eladni kívánt terméket vagy szolgáltatást határozza meg. Ez egy olyan szemléletmód, ami a vállalat egészére kiterjed. Kvázi elengedhetetlen egy működő képes vállalat életében a marketing alkalmazása, hiszen már szinte minden marketingnek számít. Többféle tudományágat foglal magába, ezáltal folyamatosan megújul és alkalmazkodik. Korszakokra bontva vezettem le a kialakulásának a történetét. Végezetül eljutottunk a ma ismert marketinghez és annak pár fogalmához, ilyen volt például a marketing mix alkalmazása vagy akár a különböző mátrixok használata. Megismertettem az eszközeit és a területeit, valamint az ezeket befolyásoló külső és belső tényezőket is. A legnagyobb makroökonómiai változást a jelen időszakban a korona vírus okozta. Ebben az időszakban a marketing stratégia változásokat mutattam be, illetve, hogy milyen változásokat hozott ez az új helyzet. Azok a cégek, akik nem tudtak lépést tartani és új innovatív ötletekkel előállni valószínűleg nem tudták túlvészelni ezt a válságot. Kutatások támasztották alá, hogy ebben az időszakban is érdemes volt a marketinghez nyúlni. Ezen kutatások egyik alanya az Atmedia Kft. volt, ahol töltöttem a szakami gyakorlatom idejét. Itt kicsit ismertettem magát a céget, hogy reklám értékesítéssel foglalkoznak, valamint, hogy ők hogyan jártak el a pandémia idején. Bemutattam magát a céget a marketing mix alkalmazásával. Később pedig a tágabb értelembe vett megállapításokat vezettem át az Atmedia Kft.-re. Összegzésként pedig a hipotézisemet vázoltam fel miszerint megérte a válság idején is alkalmazni a marketinget a vállalkozásoknak.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Menedzsment Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka | ||
---|---|---|---|
Kulcsszavak: | adminisztratív marketing, ármarketing, business marketing, e-marketing - elektronikus marketing, eseménymarketing | ||
SWORD Depositor: | User Archive | ||
Felhasználói azonosító szám (ID): | User Archive | ||
Rekord készítés dátuma: | 2022. Okt. 11. 10:14 | ||
Utolsó módosítás: | 2025. Máj. 01. 06:00 | ||
URI: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/id/eprint/41767 | URI: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/id/eprint/41767 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |