Kovács Lili (2022) Újszerű marketingkommunikációs megoldások: A marketingkommunikációs eszközök fejlődése az elmúlt egy évtizedben. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)
Előnézet |
PDF
Záródolgozat_Kovács Lili_GVQ4KQ.pdf Download (1MB) | Előnézet |
PDF
szakdolgozat státusza nyilatkozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
Dolgozatom központi témája az internetes marketingkommunikáció elmúlt tíz évben történt változásai, fejlődései. A cél azon feltételezés alátámasztása volt, hogy az online marketingkommunikáció nagymértékben átvette a hagyományos marketingkommunikációs eszközök szerepét az elmúlt évek során, ezen folyamatot a KKV szektoron, valamint a könyvelési ágazaton belül elemeztem, mind B2B, mind B2C marketingre vonatkozóan. Kvantitatív kutatás, kérdőíves megkérdezés volt primer kutatásom forrása, melyben tágabb értelemben vizsgáltam a hagyományos és digitális marketingkommunikációs eszközök arányát fogyasztói szempontból. Kutatásom hipotézise beigazolódott, mivel bár nem teljes mértékben, de nagymértékben átvette az online eszköztár a hagyományos marketingkommunikáció szerepét az elmúlt évek során a digitalizációnak, illetve technológiai fejlődésnek köszönhetően.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | 7P modell, accounting, ágazati sajátosság(ok), direkt marketing, kommunikációs eszközök, marketingkommunikáció, online marketing, SWOT-elemzés |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2022. Okt. 11. 09:50 |
Utolsó módosítás: | 2022. Okt. 11. 09:50 |
URI: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/id/eprint/41519 |
Actions (login required)
Tétel nézet |