Katona Luca Borbála (2021) Self-branding az Instagramon és a Szépségiparban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Előnézet |
PDF
KatonaLuca_szakdolgozat.pdf Download (1MB) | Előnézet |
PDF
nyilatkozat-szakdolgozat-nyilvanossa-tetelerol_2020.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (103kB) |
|
Előnézet |
PDF
eredetisegi-nyilatkozat.pdf Download (48kB) | Előnézet |
Absztrakt (kivonat)
Szakdolgozatom célja az Instagramon és a szépségiparban fenn álló lehetőségek felkutatása a szakemberek márkaindítási lehetőségeivel kapcsolatban. Márka oldalról vizsgálva, a képzések és az előkészületek lépéseit, fogyasztói szempontból pedig a termékek és szolgáltatások típusait vizsgáltam, illetve milyen információkat kell megjeleníteni a közösségi média platformon. Az Instagram által nyújtott lehetőségeket is felkutattam, mivel támogatja a platform a szolgáltatóként jelen lévő felhasználóit, és milyen eszközökkel lehet ezeket a legeredményesebben kihasználni. Ilyenre példa a fizetett hirdetések alkalmazása.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) | ||
---|---|---|---|
Kulcsszavak: | interjú, késztermékek, kozmetikai cikkek, közösségi média, vevők | ||
SWORD Depositor: | Archive User | ||
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User | ||
Rekord készítés dátuma: | 2022. Már. 22. 08:19 | ||
Utolsó módosítás: | 2022. Már. 22. 08:19 | ||
URI: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/id/eprint/39358 | URI: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/id/eprint/39358 |
Actions (login required)
Tétel nézet |