Kassányi Kitti (2021) A koronavírus okozta digitális átalakulás és a közösségi média megváltozásának szerepe. Külkereskedelmi Kar.
Előnézet |
PDF
szakdolgozat_KK.pdf Download (1MB) | Előnézet |
PDF
jpg2pdf.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (544kB) |
Absztrakt (kivonat)
Dolgozatomban leírom a koronavírus járvány következményeit gazdasági szempontból, ami elsősorban Magyarországon történt. Bemutatom a vírus okozta digitális átalakulásokat és fejlődéseket. Legfőképpen a vállalatok digitalizációját mutatom be, hogy milyen változásokon mentek keresztül a koronavírus alatt. Ezen kívül ismertetem a közösségi média hatásait a marketingre és a fogyasztókra. Szemléltetem milyen hatással vannak a különböző közösségi oldalak a fogyasztókra. Kutatásomban elemzem az online vásárlási szokásokat és a járvány okozta digitalizációt.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | digitalizálás - digitalizáció, digitális felületek, digitális média, értékesítés, kommunikációs stratégia, koronavírus-járvány (COVID-19), közösségi média |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2022. Már. 08. 09:07 |
Utolsó módosítás: | 2022. Már. 08. 09:07 |
URI: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/id/eprint/38616 |
Actions (login required)
Tétel nézet |