Béres-Nagy Bence (2021) A világjárvány gazdasági hatásai a Guccira mint "Made in Italy" luxusmárkára. Külkereskedelmi Kar.
Előnézet |
PDF
A világjárvány gazdasági hatásai a Guccira mint Made in Italy luxusmárkára.pdf Download (991kB) | Előnézet |
PDF
img-Z06061426.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (497kB) |
|
Archive (ZIP)
A COVID-19 világjárvány által okozott gazdasági válság hatása a Gucci luxusmárkára (válaszok).xlsx.zip Download (91kB) |
Absztrakt (kivonat)
Szakdolgozatom három fő témakör köré épül: az első, amit szeretnék kifejteni az maga a luxus és a luxusmárka fogalmának értelmezése napjainkban, illetve a luxusmárkák eszköztárának feltárása, hogy milyen tényezőktől is lesz egy márka luxusként definiálva. A második nagyobb témakörömet a Gucci köré építettem, hogy milyen pozíciót foglal el „Made in Italy” státuszú luxusmárkaként a divatiparban. A harmadik témakörben pedig empirikus kutatásommal szeretném kideríteni, hogy a COVID-19 milyen hatással van a Gucci online brand kommunikációjára, illetve a „Made in Italy” státusz milyen mértékben számít mentőövnek a világjárvány idején, továbbá vizsgálni szeretném, hogy a pandémia hatására felgyorsult digitalizáció miatt a különböző generációk számára mit is jelent a Gucci.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Nemzetközi Kereskedelem és Logisztika Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) | ||
---|---|---|---|
Kulcsszavak: | 21. század, divat, koronavírus-járvány (COVID-19), márka, Olaszország | ||
SWORD Depositor: | Archive User | ||
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User | ||
Rekord készítés dátuma: | 2022. Már. 08. 09:05 | ||
Utolsó módosítás: | 2022. Már. 08. 09:05 | ||
URI: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/id/eprint/38509 | URI: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/id/eprint/38509 |
Actions (login required)
Tétel nézet |