Tüske Gergő Dániel (2021) A Netflix marketingstratégiája. Külkereskedelmi Kar.
Előnézet |
PDF
SZAKDOLGOZAT-TÜSKE- GERGŐ- DÁNIEL- UMTELK.pdf Download (1MB) | Előnézet |
PDF
Nyilatkozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (224kB) |
Absztrakt (kivonat)
A szakdolgozatom témája a Netflix marketingstratégiája, amely magába foglalja a hazai, illetve a külföldi piacon jelenlévő főbb versenytársak bemutatását, és a piaci összkép helyzetének elemzését. Emellett részletesen bemutatja a Marketing mix főbb pontjait, és a SWOT-analízis lényeges elemeit a Netflix szemszögéből. A dolgozat során kitértem még a COVID-19 által teremtett helyzetre, és az utolsó fejezetekben ezeket főbb részeket saját kutatással vizsgáltam még tovább, amely alapján releváns információkat tudtam meg a témával kapcsolatban.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | árstratégia, marketingkommunikáció, netflix, SWOT-elemzés, versenytársak |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2021. Szep. 25. 10:14 |
Utolsó módosítás: | 2021. Szep. 25. 10:14 |
URI: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/id/eprint/37745 |
Actions (login required)
Tétel nézet |