Soós-Gyenes Alexandra (2021) A Német-Magyar Lemezmegmunkáló Kft. marketingstratégiájának fejlesztési terve. Külkereskedelmi Kar.
Előnézet |
PDF
Záródolgozat Soós-gyenes Alexandra.pdf Download (602kB) | Előnézet |
PDF
nyilatkozat-a-szakdolgozat-statuszarol-nyilvanos-bizalmas-2020.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (114kB) |
Absztrakt (kivonat)
A dolgozatomban a Német-Magyar Lemezmegmunkáló Kft-ról írok, ahol a szakmai gyakorlatomat is töltöm.A cég marketingstratégiáját határozom meg, melyben jellemzem a marketing fogalmát és eszközeit, bemutatom a céget, majd elemzem a külső és belső környezeti tulajdonságait. Vizsgálom a piaci helyzetét a versenytársakkal szemben. A marketing-mix 4P elemeit felhasználva készítek egy meghatározást a jövőkép elérése érdekében. Majd javaslatot teszek a cég marketinglépéseit tekintve, a hatékonyabb működésére, a profit növelése érdekében.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | marketing terv, online marketing, piaci elemzés, SWOT-elemzés, versenyhelyzet |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2021. Szep. 23. 10:57 |
Utolsó módosítás: | 2021. Szep. 23. 10:57 |
URI: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/id/eprint/37685 |
Actions (login required)
Tétel nézet |