Az online marketing alapjai és az online kampánymenedzsment

Jakab Szilárd (2021) Az online marketing alapjai és az online kampánymenedzsment. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Záródolgozat 2021. BGE, kereskedelem és marketing.pdf]
Előnézet
PDF
Záródolgozat 2021. BGE, kereskedelem és marketing.pdf

Download (616kB) | Előnézet
[thumbnail of nyilatkozat-a-szakdolgozat-statuszarol-nyilvanos-bizalmas-2020 (1).pdf] PDF
nyilatkozat-a-szakdolgozat-statuszarol-nyilvanos-bizalmas-2020 (1).pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (191kB)

Absztrakt (kivonat)

Dolgozatomban a szakirodalom és a kutatás segítségével próbáltam alátámasztani az online marketing fontosságát és hasznosságát. Mindemellett igyekeztem az alapokat is tisztázni, melyekből lehet következtetni arra, hogy miként érdemes elkezdeni egy online marketing kampányt sikeresen. Azért ezt a témát választottam, mert ez áll a legközelebb a szívemhez és ahhoz a munkakörhöz, amit a szakmai gyakorlati munkahelyen dolgoztam. Úgy gondolom, hogy a kezdő karrieremhez ez egy tökéletes kiindulási pontot biztosít. Javaslattételemben sikerült a kutatásom eredményére támaszkodva egy olyan útmutatást írni, amellyel a digitális marketing világában sikeresen vagy sikeresebben lehet érévnyesülni. A beérkezett válaszok segítettek rávilágítani arra, hogy mennyire előnytelenek az agresszív hirdetések használata, mivel az emberek sokkal szívesebben fordítanak figyelmet a másik személyre, mint egy reklámra vagy hirdetésre. A facebook-on terjesztett kérdőívemben előszőr a demográfiai kérdések voltak előtérben majd pedig megjelentek olyan kérdések is, mint például: mi az Ön foglalkozása, milyen eszközökkel rendelkezik és mennyi időt tölt el naponta a közösségi média platformjain, majd pedig olyan kérdésekkel is találkoztak a kitöltők, amelyek kifejezetten az online reklámokra és hirdetésekre fókuszáltak, illetve részletesebben is érintették a témát.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: digitális marketing, google ads, hirdetések, hírlevél, Kampánymenedzsment, keresőmarketing, online marketing, online reklám, reklámok, SEO
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2021. Szep. 23. 10:55
Utolsó módosítás: 2021. Szep. 23. 10:55
URI: http://dolgozattar.uni-bge.hu/id/eprint/37632

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet