Az ügyfélkapcsolati osztály jelentősége és a vevő- kiszolgálási színvonal fejlesztése a Grundfos Magyarország Gyártó Kft. -nél

Éliás Kinga (2015) Az ügyfélkapcsolati osztály jelentősége és a vevő- kiszolgálási színvonal fejlesztése a Grundfos Magyarország Gyártó Kft. -nél. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of É.K. Szakdoga.pdf]
Előnézet
PDF
É.K. Szakdoga.pdf

Download (1MB) | Előnézet

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelmi Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és Marketing szak

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Vevő-kiszolgálási színvonal, CRM, Ellátási lánc, Áramlási folyamatok, Fejlesztés
Felhasználói azonosító szám (ID): Meleg Gizella
Rekord készítés dátuma: 2015. Nov. 26. 14:36
Utolsó módosítás: 2016. Feb. 05. 10:57
URI: http://dolgozattar.uni-bge.hu/id/eprint/3753

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet