Az esztergomi Hotel Adalbert*** marketingstratégiája és annak eredményessége

Partos Ábris Gábor (2021) Az esztergomi Hotel Adalbert*** marketingstratégiája és annak eredményessége. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Az esztergomi Hotel Adalbert marketingstratégiája és annak eredményessége.pdf]
Előnézet
PDF
Az esztergomi Hotel Adalbert marketingstratégiája és annak eredményessége.pdf

Download (1MB) | Előnézet
[thumbnail of 0194_210516125846_001.pdf] PDF
0194_210516125846_001.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (203kB)

Absztrakt (kivonat)

Szállodai marketing 1.      A marketing értelmezése a szállodai szolgáltatások szektorában. A szolgáltatások marketingje: McCarthy-féle 4P, valamint a Booms és Bitner-féle további 3P 2.      A turisztikai szolgáltatások marketingje: a szolgáltatás termékek sajátosságai és azok hatása a marketing munkára A Hotel Adalbert bemutatása 1.      A Hotel Adalbert bemutatása: helyzetelemzés, Esztergom szálláshelyei, látnivalói 2.      A Hotel Adalbert szolgáltatásai, a szálloda teljesítményének alakulása, konkurencia-elemzés A Hotel Adalbert marketing tevékenysége 1.      A szálloda piaci pozícionálása (1P-Product) 2.      Árpolitika kialakítása (2P-Price) 3.      Disztribúciós politika (3P-Place)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: értékesítés, marketing, szálláshelyek, szállodák, turisztika
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2021. Szep. 22. 09:27
Utolsó módosítás: 2021. Szep. 22. 09:27
URI: http://dolgozattar.uni-bge.hu/id/eprint/37061

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet