Perlaky Ágnes (2021) A bajai városmarketing fejlesztési lehetőségei a COVID-19 következtében megváltozott utazási szokások vizsgálatával. Külkereskedelmi Kar.
Előnézet |
PDF
Szakdolgozat.pdf Download (2MB) | Előnézet |
PDF
Beolvasva ekkor- 2020.12.03. 14-03 (1).pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (726kB) |
Absztrakt (kivonat)
Szakdolgozatomban primer és szekunder módszerekkel vizsgálom az utazási szokásokat, elsősorban az utazást befolyásoló tényezőket és az eredmények alapján felmérem, hogy milyen területen lehet fejleszteni Baja város marketingét. A felmérésnél hangsúlyt kapott a COVID-19, a 2020-as szezon alatti változások tükrében alakítottam ki javaslattételeimet. Szekunder kutatásom során felmértem az elmúlt évek belföldi turisztikai trendjeit, majd a 2020-as évben bekövetkezett változásokat. Másik fő irányvonal a városmarketing, ezen belül is Baja városának bemutatása, kulturális adottságaiból felépíthető márka építési lehetőségei és "2K" modellen alapuló kompetenciák bemutatása. A primer kutatással egy aktuális kép kialakítása volt a fő cél, illetve az úti cél választása során fellépő motiváló tényezők megismerése. A dolgozat elsődleges célja a fogyasztói szokások megismerése volt, majd ennek tükrében a fejlesztési lehetőségeket feltárni.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Baja, COVID-19, településfejlesztés, turizmus, Városmarketing |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2021. Szep. 21. 15:26 |
Utolsó módosítás: | 2021. Szep. 21. 15:54 |
URI: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/id/eprint/35516 |
Actions (login required)
Tétel nézet |