Könyves-Tóth Árpád (2021) Az online kereskedelem térnyerése és hatása a marketingtendenciákra a 21. században. Külkereskedelmi Kar.
Előnézet |
PDF
KTÁ_SZAKDOLGOZAT_VÉGLEGES_PDF.pdf Download (2MB) | Előnézet |
PDF
KTÁ_nyilatkozat_02.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (183kB) |
Absztrakt (kivonat)
A dolgozat az internet és az online kereskedelem megjelenésének fázisait tárgyalja. A bemutatott folyamatok és változások segítségével az online világ nyújtotta marketinglehetőségek felderítésre kerülnek, és a 21. században aktuális marketingtendenciák bemutatásával következtetések vonhatók le. A kutatás tárgya a megkérdezettek internetezési, illetve online vásárlási szokásai, valamint a számukra megjelenő online reklámok értékelése.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | e-marketing - elektronikus marketing, internet hatása, internet története, online kereskedelem, tendenciák, web |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2021. Már. 16. 14:55 |
Utolsó módosítás: | 2021. Szep. 21. 11:39 |
URI: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/id/eprint/29950 |
Actions (login required)
Tétel nézet |