Az online kereskedelem térnyerése és hatása a marketingtendenciákra a 21. században

Könyves-Tóth Árpád (2021) Az online kereskedelem térnyerése és hatása a marketingtendenciákra a 21. században. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of KTÁ_SZAKDOLGOZAT_VÉGLEGES_PDF.pdf]
Előnézet
PDF
KTÁ_SZAKDOLGOZAT_VÉGLEGES_PDF.pdf

Download (2MB) | Előnézet
[thumbnail of KTÁ_nyilatkozat_02.pdf] PDF
KTÁ_nyilatkozat_02.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (183kB)

Absztrakt (kivonat)

A dolgozat az internet és az online kereskedelem megjelenésének fázisait tárgyalja. A bemutatott folyamatok és változások segítségével az online világ nyújtotta marketinglehetőségek felderítésre kerülnek, és a 21. században aktuális marketingtendenciák bemutatásával következtetések vonhatók le. A kutatás tárgya a megkérdezettek internetezési, illetve online vásárlási szokásai, valamint a számukra megjelenő online reklámok értékelése.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: e-marketing - elektronikus marketing, internet hatása, internet története, online kereskedelem, tendenciák, web
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2021. Már. 16. 14:55
Utolsó módosítás: 2021. Szep. 21. 11:39
URI: http://dolgozattar.uni-bge.hu/id/eprint/29950

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet