Hogyan változott meg a fogyasztók magatartása 2019-es koronavírus következtében az online rendelésekkel kapcsolatban?

Mayer Martin Markó (2021) Hogyan változott meg a fogyasztók magatartása 2019-es koronavírus következtében az online rendelésekkel kapcsolatban? Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Mayer_Martin_D9SJMP_BGE_KKK_Marketing_Mesterszak_Diplomadolgozat.pdf]
Előnézet
PDF
Mayer_Martin_D9SJMP_BGE_KKK_Marketing_Mesterszak_Diplomadolgozat.pdf

Download (1MB) | Előnézet
[thumbnail of Mayer_Martin_Marko_D9SJMP_nyilatkozat-a-szakdolgozat-statuszarol-nyilvanos-bizalmas-2020.pdf] PDF
Mayer_Martin_Marko_D9SJMP_nyilatkozat-a-szakdolgozat-statuszarol-nyilvanos-bizalmas-2020.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (89kB)

Absztrakt (kivonat)

Munkámban a COVID-19 koronavírus hatására, az online rendelések során megváltozott fogyasztói magatartást fogom vizsgálni. A dolgozatban ismertetésre kerül többek között a fogyasztói magatartás témaköre, a márka fontossága, a digitalizáció egyes elemei, mint az internetpenetráció, digitális marketing vagy e-kereskedelem. A kutatásban leíró statisztikával, valamint kereszttáblás elemzésekkel igazolom, vagy vetem el a címben szereplő kérdésre válaszként kidolgozott hipotéziseket.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: digitalizáció, e-kereskedelem, fogyasztói magatartás, fogyasztói szokások, marketing
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2021. Már. 16. 14:53
Utolsó módosítás: 2021. Szep. 21. 11:33
URI: http://dolgozattar.uni-bge.hu/id/eprint/29917

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet