Márton Marcell István (2020) Fogyasztói elégedettség és a szolgáltatásminőség értékelésének mérése a Budget Autókölcsönzőnél. Pénzügyi és Számviteli Kar.
Előnézet |
PDF
Márton Marcell_LOXN35_Szakdolgozat.pdf Download (1MB) | Előnézet |
|
PDF
SKM_C284e20120717260.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (506kB) |
|
Előnézet |
PDF
BA_TO_Márton_Marcell István_LOXN35.pdf Download (174kB) | Előnézet |
Absztrakt (kivonat)
A dolgozat célja a fogyasztói elégedettség és a szolgáltatásminőség értékelésének mérésének bemutatása. A dolgozatban a szükséges szakirodalmi tartalmak és fogalmak is megjelennek. Részeletesen bemutatásra kerül a Servqual-modell, és konkrét alkalmazása is. A dolgozat végén az eredmények kiértékelésén túl, egy elemzett mélyinterjú is található egy szolgáltató cég egyik vezetőjével.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Menedzsment Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Gazdálkodási és menedzsment (BA) Táv
| Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) | ||
|---|---|---|---|
| Kulcsszavak: | Budget Autókölcsönző, fogyasztói elégedettség mérése, minőség, Otokoc Hungary Kft., SERVQUAL, szolgáltatásmenedzsment, szolgáltatásminőség | ||
| SWORD Depositor: | User Archive | ||
| Felhasználói azonosító szám (ID): | User Archive | ||
| Rekord készítés dátuma: | 2021. Már. 16. 13:16 | ||
| Utolsó módosítás: | 2025. Dec. 14. 06:01 | ||
| URI: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/id/eprint/29860 | URI: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/id/eprint/29860 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |

