Dózsa Zsófia (2021) A fiatal felnőttek médiafogyasztási szokásainak változása a YouTube megjelenésével – a televízió és a YouTube kapcsolatára fókuszálva. Külkereskedelmi Kar.
Előnézet |
PDF
Dózsa Zsófia (MKVV20)_Szakdolgozat.pdf Download (1MB) | Előnézet |
PDF
Dózsa Zsófia (MKVV20)-nyilatkozat-a-szakdolgozat-statuszarol-nyilvanos-bizalmas-2020.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (83kB) |
Absztrakt (kivonat)
A közösségi média és azon belül a YouTube videómegosztó nem csak eszköze, de aktív formálója is az átalakulóban lévő médiapiacnak. A szakdolgozatomban elsősorban azt vizsgálom meg, hogy a megalakulásától kezdve miként változtatta meg a fiatal felnőttek médiafogyasztási szokásait, a véleményvezéreit és a szórakozáshoz való viszonyát. Az Egyesült Államok és Magyarország viszonylatában vizsgálom ezeket a változásokat. A saját, online kérdőíves kutatásomat a magyar piacra vonatkozóan végeztem, amivel megkaptam a választ, hogy van-e még jelentősége a televíziónak és az ott megjelenő hírességeknek a fiatal felnőttek életében, mindezt a YouTube-bal és az ott hírnevet szerzett amatőr tartalomgyártókkal összehasonlítva.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Kommunikáció Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | digitális média, közösségi média, médiafogyasztási szokások, televízió, Y generáció, youtube, Z gereráció |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2021. Már. 01. 13:06 |
Utolsó módosítás: | 2021. Szep. 21. 11:44 |
URI: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/id/eprint/28859 |
Actions (login required)
Tétel nézet |