Szalai Dorina (2020) Kampányok a közösségi közlekedésben. Külkereskedelmi Kar.
Előnézet |
PDF
Kampányok a közösségi közlekedésben.pdf Download (1MB) | Előnézet |
PDF
Nyilatkozat a dolgozat státuszáról.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (38kB) |
Absztrakt (kivonat)
Jelen tanulmányban azt a célt tűztem ki, hogy a közösségi közlekedési rendszert átfogóan bemutassam, a közösségi közlekedésben alkalmazott kampányokat ismertessem, és az utazóközönség, utazási szokásairól informálódjak. Szakdolgozatom során bemutatom a magyar tömegközlekedés fajtáit, külön csoportosítva a helyi és helyközi közlekedési eszközöket. Részletesebben bemutatom a vasúti közlekedés előnyeit, hátrányait, és jövőbeli fejlődési lehetőségeit. A fő fejezetben a vasúti reklámokat mutatom be egészen a régi reklámfilmektől napjainkig, ismertetve az erre vonatkozó szabályrendszert. Ezt követően a MÁV csoport által alkalmazott kampányokról részletesebben is írok. Azért választottam ezt a témát, mert véleményem szerint a MÁV csoport megítélése jellemzően nem pozitív töltetű, és szeretném megtudni a MÁV csoporton belül sikeresnek ítélt kampányokat, marketing tevékenységeket tekintve, milyen hatással is vannak ténylegesen az utazóközönségre a mindennapokban.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | kampányok, közlekedés, reklám, utazás, vasút, vasúti közlekedés |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2021. Jan. 17. 05:54 |
Utolsó módosítás: | 2021. Jan. 17. 05:54 |
URI: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/id/eprint/27992 |
Actions (login required)
Tétel nézet |