Varga Tímea (2020) A színház, mint a társadalmi érzékenyítés egyik eszköze – A bullying jelenségének feldolgozása egy színházi nevelési előadás keretein belül. Külkereskedelmi Kar.
Előnézet |
PDF
A színház, mint a társadalmi érzékenyítés egyik eszköze – A bullying jelenségének feldolgozása egy színházi nevelési előadás keretein belül.pdf Download (1MB) | Előnézet |
PDF
Nyilatkozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (85kB) |
Absztrakt (kivonat)
Szakdolgozatom témájaként a színházat, mint a társadalmi érzékenyítés egyik eszközét választottam, azon belül is a színházi nevelési előadásokkal, programokkal foglalkoztam. Bemutattam egy független színházi társulatot, aminek egyik célkitűzése, hogy színházi nevelési előadásaival minél több középiskolába eljuthasson, és a darabokkal, feldolgozó foglalkozásokkal szemléletváltást érhessen el a diákoknál. A bullyingot avagy az iskolai bántalmazást választottam példaként mint feldolgozandó társadalmi probléma, valamint a Pitbull Kamilla Gimnázium című előadást, mint ennek eszközét. Körbejártam az előadás Pr - marketing kampányát, végezetül pedig egy a pedagógusok számára elkészített kérdőíves vizsgálatom eredményét is kifejtettem, ami a színházi nevelési előadások elterjedtségéről szólt.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Kommunikáció Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | bullying, ifjúsági programok, PR, színházi nevelés, társadalmi hatás |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2020. Dec. 28. 06:21 |
Utolsó módosítás: | 2020. Dec. 28. 06:21 |
URI: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/id/eprint/27819 |
Actions (login required)
Tétel nézet |