A Scitec Nutrition marketingstratégiájának elemzése

Balázs Gergő Attila (2020) A Scitec Nutrition marketingstratégiájának elemzése. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Szakdolgozat-Balázs Gergő.pdf]
Előnézet
PDF
Szakdolgozat-Balázs Gergő.pdf

Download (777kB) | Előnézet
[thumbnail of Nyilatkozat-a-szakdolgozat-statuszarol-_korlatozott_nyilvanos_bizalmas_2020-tavasz-converted.pdf] PDF
Nyilatkozat-a-szakdolgozat-statuszarol-_korlatozott_nyilvanos_bizalmas_2020-tavasz-converted.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (87kB)

Absztrakt (kivonat)

A sport táplálékiegészítők piaca az utóbbi évtizedben robbanásszerűen indult növekedésnek, egyre több szereplővel a piacon egyre több bevételt termelve, amelynek a világon, és Magyarországon is egyaránt az egyik kiemelkedő szereplője a Scitec Nutrition, aminek a termékei jól ismertek a testépítés körében. De vajon mi okozta ezt a növekedést minek köszönheti a Scitec Nutrition a piacon elfoglalt pozícióját? Milyen marketingstratégiára volt ehhez szüksége? Kik a célközönsége ezeknek a termékeknek? Ezen kérdések mentén jutottam el arra a pontra, hogy a Scitec Nutrtiton marketingstratégiájáról fogok írni a dolgozatomban. A szekunder részben először szeretnék kicsit beszélni a sportmarketing és tradicionális marketing közötti különbségekről, majd röviden szeretném bemutatni magát céget. Ezt követné egy piaci áttekintés magáról a fitness iparról és a sport-táplálékkiegészítő piacról, a fogyasztói szokások és trendek bemutatása, majd pedig a marketingmix elemeit szeretném bemutatni a Scitec Nutrtition példáján keresztül. A primer kutatási részem a hipotézisek felállításával fogom kezdeni, amiket az interjú és kérdőív elemzések után fogok értékelni, majd végül javaslatot tenni. A dolgozatomat az összefoglalómmal fogom zárni.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Nemzetközi gazdálkodás

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Scitec Nutrition, fitness, marketingstratégiák, sport-táplálékkiegészítők, vállalkozás marketingstratégiája
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2020. Dec. 05. 14:43
Utolsó módosítás: 2020. Dec. 05. 14:43
URI: http://dolgozattar.uni-bge.hu/id/eprint/27716

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet